Aj produkty jest wiodącym producentem mebli i akcesoriów do biur, magazynów, stołówek i innych pomieszczeń pracowniczych. Dzięki najwyższej jakości meblom możesz bez problemu zapewnić najwyższy komfort pracy w swojej firmie. Szeroka oferta pozwala na ciekawe wyposażenie i duży wybór produktów. Niezwykle atrakcyjne ceny i oferowane promocje pozwalają zaopatrzyć się w najlepsze meble bez uszczerbku na swoim budżecie. Kody rabatowe sprawiają, że zakupy staną się jeszcze przyjemniejsze!
Prowadzisz własny biznes? Dobrze zorganizowane wyposażenie miejsca pracy jest bazą do sukcesu. Utrzymując porządek i ład w dokumentach i oferując wygodne fotele oraz przestronne biurka, gwarantujesz sobie i swoim pracownikom wydajną i przyjemną pracę.
Biura i sale konferencyjne stanowią bardzo ważny element każdej firmy. Razem z Aj Produkty możesz wypełnić je meblami najwyższej jakości . Akcesoria biurowe pomogą w organizacji pracy . Dzięki odpornym szafom możesz bez ryzyka przechowywać najważniejsze dokumenty. Zapewnią one bezpieczeństwo i trwałość. Meble biurowe i konferencyjne nadadzą profesjonalnego i eleganckiego wyglądu pomieszczeniu i pozwolą na codzienne dyskusje z pracownikami i klientami. Bardzo ważne jest również oświetlenie . Wybierając odpowiednie lampy i żarówki możemy oszczędzić sobie i innym nadmiernego zmęczenia wzroku. Wiele miejsc stosuje brainstorming do ustalenia strategii działania. W takich przypadkach przydają się wszelkiego rodzaju tablice i akcesoria do prezentacji. W ten sposób można z łatwością uporządkować myśli. Pierwsze wrażenie również jest bardzo istotne. Warto więc zainwestować w meble i akcesoria , które przyjaźnie powitają naszych klientów i pozwolą na wygodne oczekiwanie.
Właściciele sklepów również znajdą coś dla siebie. W Aj Produkty można się zaopatrzyć w kosze ekspozycyjne, regały sklepowe, wózki czy stojaki reklamowe. Wraz ze sklepem z łatwością wyposażysz każdy magazyn . W sklepie dostępne są produkty, które zapewnią łatwy transport i podnoszenie towarów. Systemy magazynowania pomogą w organizacji przestrzeni, co z łatwością ułatwi pracę i przyspieszy, np. wydawanie zamówień. Urządzenia do pakowania pomogą utrzymać oferowany przez magazyn standard na najwyższym poziomie. Przyrządy do taśmowania, wagi, folie. Wszystko w jednym miejscu. Dodatkowo możesz tu znaleźć produkty, które zapewnią bezpieczeństwo i ostrzegą pracowników przed zaistniałymi utrudnieniami.
Dbając o swoich pracowników należy zapewnić im miejsce gdzie mogą komfortowo się przebrać i zostawić swoje prywatne rzeczy. Dlatego też Aj Produkty oferuje wyposażenie szatni. Wygodnie wieszaki oraz szafy pozwolą na bezpieczne przechowywanie ubrań i rzeczy osobistych.
W sklepie można również znaleźć meble i akcesoria , które zapewnią najwyższy komfort w trakcie posiłków w stołówce czy jadalni. Poza tradycyjnymi stołami i krzesłami, dostępne są także te, które idealnie sprawdzą się na otwartej przestrzeni, np ogródku czy tarasie. Oferowane przez Aj Produkty ścianki działowe zapewnią komfort i uczucie prywatności. Warto też zajrzeć na zaplecze. Wózki znacznie ułatwią i przyspieszą przenoszenie dań i innych produktów.
Bądź na bieżąco i już dzisiaj skorzystaj z darmowych kodów rabatowych. Aktywuj kod i ciesz się cenami niższymi nawet 70 %! Kupuj odzież, obuwie i akcesoria sportowe od najbardziej cenionych producentów! Kody rabatowe to doskonały sposób, aby wzbogacić swoją garderobę o markowe produkty w rozsądnej cenie!
Niezwykłe ceny tylko z kodem rabatowym w Aj produkty!Dzięki szerokiej ofercie sklepu jesteś w stanie wypełnić swoją przestrzeń. Korzystając z kodów rabatowych możesz wiele zaoszczędzić!
Jak skorzystać z kodu?
Standardowy czas dostawy produktów z magazynu wynosi 5 do 10 dni roboczych od momentu przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Przesyłki wydawane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00. Dostawy realizowane są przez firmę spedycyjną. Zamówienia o łącznej wartości przekraczającej 5000 zł dostarczane są za darmo.
Klient ma na zapłatę 14 dni od wystawienia faktury. Respektowane są wszelkie dostępne formy płatności. W przypadku chęci jej odroczenia sprawdzana jest zdolność kredytowa kupującego. W przypadku jej braku sprzedający ma prawo zażądać zapłaty z góry, na podstawie faktury proforma.
Chcąc dokładnie zaplanować termin dostawy można dokupić usługę telefonicznego powiadamiania o niej. W ten sposób kilka dni przed dostarczeniem zamówienia otrzymamy telefon z dokładnym terminem przyjazdu paczki. Unikniemy nieporozumień z dostawcą i otrzymamy zamówienie w dogodnym dla nas czasie. Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta, możemy również zamówić dostawę z wniesieniem do mieszkania. Nie jest to w standardowej ofercie sklepu, jednak za dodatkową opłatą istnieje możliwość organizacji takiej usługi. W podobny sposób można zamówić specjalistów, którzy pomogą nam w montażu produktów.
Obsługa Klienta działa zarówno telefonicznie lub mailowo. Numer telefonu: 22 862 38 76 Adres e-mail: [email protected]